
אני מוכר ספרים לא את הנשמה שלי, את הנשמה שלי אני נותן בחינם.שי עמית

כל מה שצריך לדעת
על שיווק ופרסום ספרים
קורס "און-ליין" ראשון מסוגו בישראל!
איך משווקים ומפרסמים את הספר שלך? הבנת המיתוג עוד משלב העריכה ועטיפת הספר ועד להפצתו בחנויות הספרים בארץ ובעולם. איך בונים קהל וקהילה? איך ניתן למכור עצמאית מבלי להיות תלוי באף גורם? על הוצאות לאור מול הוצאה עצמית. על ספרים דיגיטליים. מהו שיווק דיגיטלי לספרים? איך מוכרים דרך אמזון בעולם כולו? ועוד.
מהו שוק הספרים? מהם השלבים ביציאה אל האור ומהן האפשרויות העומדות בפניך? מהי עריכה ספרותית? איך מחדירים ספר אל חנויות הספרים? איך מוכרים און-ליין? מה תפקידו של מו"ל? מהם תמלוגים? איך יוצאים לאור באופן עצמאי? ועוד.
כלים מעשיים ופרקטיים לסופר/ת בעידן המודרני!
תאריך הקורס:
1.8.2021 ועד 29.8.2021
חמישה מפגשים רצופים | ימי ראשון | 19:00 עד 21:00
מחיר הקורס:
500 שקלים (ניתן לפרוס לתשלומים)
הנבחרת





המפגשים
כשאמנות מצליחה בעל כורחה היא הופכת לעסק. מהו מיקומו של הסופר בשנת 2021? איך שומרים על איכות ועל זכויות גם יחד? מהי מול״ות? מהו הידע ההכרחי עבור אמן בכלל וסופר בפרט בעידן המודרני? שיווק – זו מילה גסה? ושיווק דיגיטלי? איך שומרים על איכות ועל זכויות גם יחד? מהי מול״ות? מה היחסים בין סופר ומו"ל? מה היחס בין סופר לרשתות הספרים? מה המשמעות המעשית של המילה תמלוגים? איך ניתן להתנהל בעולם של היום כסופר, שרוצה להיות בלתי תלוי בגורמים חיצוניים, והאם כל אחד יכול? מהו קהל קוראים ב2021?
עולם הספרות והספרים – בישראל ובעולם. היסטוריה של שוק הספרים בישראל. חזון לעתיד וניתוח השוק.
מהו ספר דיגיטלי? כיצד משלבים בין עולמות הדפוס והדיגיטל תוך כדי שמירה על איכות הספר ומיקסום יכולותיו ורווחיו של הסופר? מהם הפורמטים הדיגיטליים הקיימים כיום וכיצד כל זה פועל לטובת הסופר? כיצד האמנות מתעצמת, אפקי החשיפה והפרנסה גדלים באמצעות הרחבת הידע של הסופר בתחום זה.
כיצד לחשוף את ספרך לעולם? כוחו של הסופר העצמאי באמזון? מה צריך לדעת, להבין וללמוד? האם ניתן להתפרנס מספרים באמזון? כל האפשרויות והכלים הקיימים עבור סופרים אשר מבינים שהעולם הנו כפר גלובלי אחד ושואפים לפרוץ עם ספרם בעולם.
על עריכה ספרותית כחוליית מעבר בין פנים (כתיבה) לבין חוץ (יציאה לאור), ועל יחסי הגומלין בין שלושת רכיבי ה"אריזה" הספרותית: כותרת, כריכה והטקסט שבגב הכריכה.
על הכלים הדיגיטליים הרבים המאפשרים חשיפה מירבית אך איכותית, והתנהלות עצמאית עבור הסופר. על ההבנה הדיגיטלית והמשולש הקדוש שבין רשתות חברתיות מנועי חיפוש ואתר עצמאי משלך. ניתוח התפתחות ה"בלוג" הישן לאתר מודרני, מנוהל תקציב, מנוהל לקוחות, מנוהל שירותים ומכירות, ומאוכוון מטרה. על השלבים והתהליכים עד להקמת "בית אינטרנטי" אשר נותן מענה כולל לצרכיו של הסופר במינימום תלות בגורמים חיצוניים.